Close
Investiční web

Premium Media Group vstupuje do vlastnické struktury portálu Investičníweb.cz

Mediální dům Premium Media Group od dubna rozšiřuje portfolio o nezávislý zpravodajský portál o investicích. Investicniweb.cz funguje již od roku 2009 a jeho návštěvnost každoročně roste. Premium Media Group plánuje zásadně rozšířit obsah webu o nová témata, ale i přijít s novými formáty pro inzerenty.

Premium Media Group v rámci portálu investicniweb.cz  plánuje zásadním způsobem rozšířit obsahové zaměření webu o investice do nemovitostí, trh s uměním, start-upy, crypto či blockchain. Díky tomuto trendu se chystá v následujících měsících posílit redakční tým. Cílem mediálního domu je být pro firmy zásadním partnerem při komunikaci s prémiovou cílovou skupinou a pokrývat jak byznysové, tak volnočasové aktivity této skupiny. „Médium zaměřené na investice do této strategie zapadá a umožnuje klientům nabízet komplexní kampaně napříč tituly,“ vysvětluje CEO Premium Media Group Štěpán Dlouhý. „Po nedávném redesignu webu Estate.cz je Investicniweb.cz dalším krokem v naší expanzi v oblasti online médií. Redakční tým, který za webem stojí, je pro naše vydavatelství velkou posilou a jejich odbornost využijeme i v dalších titulech,“ dodává Dlouhý.

Portál investicniweb.cz byl založen v roce 2009 a za dobu své existence vyprodukoval přes 250 tisíc článků, okolo 5 tisíc videí a profilové rozhovory s více než 500 zástupci top managementu českých firem. Investicniweb.cz je unikátním portálem, který přináší exkluzivní informace o ekonomice, financích a investicích v kontextu aktuálního dění. Meziroční nárůst návštěvnosti dosáhl 20 % a její navýšení očekáváme i pro letošní rok, “ vysvětluje šéfredaktor webu Petr Novotný a dodává, že velmi atraktivní nejen pro čtenáře, ale i pro inzerenty: „Efektivně cílíme na přesně definované a obtížně dosažitelné čtenářské publikum ze socioekonomické skupiny A, které pravidelně investuje a zajímá se o alternativní investice.“

Investiční web

Zdroj: Se souhlasem Investicniweb.cz

Skrze propojení s magazíny Premium Media Group představuje investicniweb.cz příležitost komplexního oslovení prémiové cílové skupiny. Obsah webu je zasílán elektronickou distribucí na zcela výjimečnou bázi čítající více než 15 000 e-mailových kontaktů, má silnou základnu čtenářů a diváků na sociálních sítích, na kterých nezávislá redakce vytváří poutavý textový a video obsah.

CÍLOVÁ SKUPINA A NÁVŠTĚVNOST – investicniweb.cz

56 % návštěvníků webu je věkové kategorie 25 až 44 let

36 % návštěvníkůvysokoškolské vzdělání

35 % návštěvníků spadá do socioekonomické klasifikace A (skupina s nejvyšším sociálním statusem ve společnosti a nejvyššími příjmy)

NÁVŠTĚVNOST A ZOBRAZENÍ ČLÁNKŮ – investicniweb.cz

2020: 2 034 748 návštěv, 4 500 000 zobrazených článků

2021: 2 441 697 návštěv, 5 400 000 zobrazených článků

V současné době se počet uživatelů portálu investicniweb.cz pohybuje nad 150 tisíci za měsíc a počet zobrazených stran okolo 300 tisíc za měsíc. Silný je portál i na sociálních sítích – na Facebooku, Twitteru a YouTube má přes 45 000 fanoušků.